ID:239668
Koordynator/ka w dziale reklamacji (język niemiecki)
Numer referencyjny: a0t5800000FczE7AAJ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator/ka w dziale reklamacji (język niemiecki)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Obowiązki:- pozytywna i profesjonalna komunikacja z klientami końcowymi w języku niemieckim (kontakt telefoniczny i e-mailowy),
- profesjonalna i asertywna komunikacja z dostawcami w procesie reklamacyjnym,
- dokumentacja działań w bazach danych oraz systemach ticketingowych i logistycznych,
- współpraca z działem zakupów w procesach kontrolnych jakości dostaw.
Wymagania:- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - warunek konieczny!
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta (Service Desk),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobre umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy własnej,
- znajomość dodatkowego języka obcego: angielski, francuski lub hiszpański, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie (wysokość zależna od zaangażowania w pracę oraz kompetencji),
- dogodną lokalizację (ścisłe centrum Bydgoszczy),
- pracę w młodym, przyjaznym zespole,
- możliwość rozwoju w strukturach wewnętrznych firmy,
- pakiet indywidualnych szkoleń,
- pracę w godzinach urzędowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator/ka w dziale reklamacji (język niemiecki)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Obowiązki:pozytywna i profesjonalna komunikacja z klientami końcowymi w języku niemieckim (kontakt telefoniczny i e-mailowy),
profesjonalna i asertywna komunikacja z dostawcami w procesie reklamacyjnym,
dokumentacja działań w bazach danych oraz systemach ticketingowych i logistycznych,
współpraca z działem zakupów w procesach kontrolnych jakości dostaw.
Wymagania:biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - warunek konieczny!
doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta (Service Desk),
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
dobre umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy własnej,
znajomość dodatkowego języka obcego: angielski, francuski lub hiszpański, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie (wysokość zależna od zaangażowania w pracę oraz kompetencji),
dogodną lokalizację (ścisłe centrum Bydgoszczy),
pracę w młodym, przyjaznym zespole,
możliwość rozwoju w strukturach wewnętrznych firmy,
pakiet indywidualnych szkoleń,
pracę w godzinach urzędowych.