Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik biura handlowego (m/k)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Obowiązki:- odpowiedzialność za rozwój biznesowy i personalny biura,
- zarządzanie i organizacja pracy biura,
- realizacja celów sprzedażowych,
- podejmowanie działań w zakresie nawiązania i utrzymania kontaktów z klientami,
- pomoc i wdrożenie do pracy nowo zatrudnionych,
- monitoring spływu zamówień i należności,
- raportowanie do zarządu,
- nadzór nad prawidłowym przepływem informacji,
- budowanie trwałych relacji z pracownikami w ramach grupy.
Wymagania: - doświadczenie i znajomość branży elektrotechnicznej,
- osoba z potencjałem managerskim, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w sprzedaży B2B i obsłudze klienta,
- zorientowanie na cel,
- determinacja i konsekwencja w działaniu,
- umiejętności analityczne,
- zdolność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność motywacji i szkolenia zespołu,
- min. wykształcenie średnie,
- obsługa pakietu MS Office.
Oferujemy:- wynagrodzenie zasadnicze,
- premie za wyniki sprzedażowe,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- uczestnictwo w rozwoju biznesowym firmy,
- dużą swobodę działania,
- miejsce pracy: Bydgoszcz.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik biura handlowego (m/k)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Obowiązki:- odpowiedzialność za rozwój biznesowy i personalny biura,
- zarządzanie i organizacja pracy biura,
- realizacja celów sprzedażowych,
- podejmowanie działań w zakresie nawiązania i utrzymania kontaktów z klientami,
- pomoc i wdrożenie do pracy nowo zatrudnionych,
- monitoring spływu zamówień i należności,
- raportowanie do zarządu,
- nadzór nad prawidłowym przepływem informacji,
- budowanie trwałych relacji z pracownikami w ramach grupy.
Wymagania:
- doświadczenie i znajomość branży elektrotechnicznej,
- osoba z potencjałem managerskim, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w sprzedaży B2B i obsłudze klienta,
- zorientowanie na cel,
- determinacja i konsekwencja w działaniu,
- umiejętności analityczne,
- zdolność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność motywacji i szkolenia zespołu,
- min. wykształcenie średnie,
- obsługa pakietu MS Office.
Oferujemy:
- wynagrodzenie zasadnicze,
- premie za wyniki sprzedażowe,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- uczestnictwo w rozwoju biznesowym firmy,
- dużą swobodę działania,
- miejsce pracy: Bydgoszcz.