zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:238119

Specjalista/ka ds. rozwoju rynku (branża napojów bezalkoholowych)

Numer referencyjny: a0t5800000Fb1LmAAJ

Firma: Trenkwalder

Miejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Data publikacji: 2018-01-24

 

Branża: Sprzedaż - FMCG

Rodzaj: Praca stała

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. rozwoju rynku (branża napojów bezalkoholowych)
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki:
  • podejmowanie działań sprzedażowych oraz zarządzanie obszarem sprzedaży, oraz poszerzanie sieci sprzedaży na powierzonym terenie operacyjnym,
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, poprzez skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych i sprzedażowych,
  • regularne przedstawianie klientom rezultatów podejmowanych wspólnie działań oraz utrzymywanie relacji z klientami budując atmosferę współpracy i wspólnego osiągania sukcesów,
  • ciągłe identyfikowanie i poszukiwanie możliwości rozwoju kanałów sprzedaży oraz aktywne wdrażanie strategii sprzedaży i standardów firmy u nowych klientów,
  • przedstawianie innowacyjnych pomysłów i rozwiązań biznesowych na optymalizacje procesów sprzedaży produktów firmy.
Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
  • dobra znajomość specyfiki funkcjonowania rynku FMCG oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • nastawienie na realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych oraz umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
  • motywacja do rozwijania kompetencji sprzedażowych oraz ciągłego uczenia się,
  • wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych oraz zdolności negocjacyjne, oraz zorientowanie na realizacje celów,
  • prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
  • duża swobodę w zarządzaniu sprzedażą na wyznaczonym terenie operacyjnym oraz codzienne wyzwania zawodowe dające realne możliwości rozwoju zawodowego,
  • konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
  • niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
  • kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista/ka ds. rozwoju rynku (branża napojów bezalkoholowych)

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki:podejmowanie działań sprzedażowych oraz zarządzanie obszarem sprzedaży, oraz poszerzanie sieci sprzedaży na powierzonym terenie operacyjnym,
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, poprzez skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych i sprzedażowych,
regularne przedstawianie klientom rezultatów podejmowanych wspólnie działań oraz utrzymywanie relacji z klientami budując atmosferę współpracy i wspólnego osiągania sukcesów,
ciągłe identyfikowanie i poszukiwanie możliwości rozwoju kanałów sprzedaży oraz aktywne wdrażanie strategii sprzedaży i standardów firmy u nowych klientów,
przedstawianie innowacyjnych pomysłów i rozwiązań biznesowych na optymalizacje procesów sprzedaży produktów firmy.


Wymagania:min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
dobra znajomość specyfiki funkcjonowania rynku FMCG oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
nastawienie na realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych oraz umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
motywacja do rozwijania kompetencji sprzedażowych oraz ciągłego uczenia się,
wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych oraz zdolności negocjacyjne, oraz zorientowanie na realizacje celów,
prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).


Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
duża swobodę w zarządzaniu sprzedażą na wyznaczonym terenie operacyjnym oraz codzienne wyzwania zawodowe dające realne możliwości rozwoju zawodowego,
konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.


REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama