ID:238119
Specjalista/ka ds. rozwoju rynku (branża napojów bezalkoholowych)
Numer referencyjny: a0t5800000Fb1LmAAJ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. rozwoju rynku (branża napojów bezalkoholowych)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Obowiązki:- podejmowanie działań sprzedażowych oraz zarządzanie obszarem sprzedaży, oraz poszerzanie sieci sprzedaży na powierzonym terenie operacyjnym,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, poprzez skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych i sprzedażowych,
- regularne przedstawianie klientom rezultatów podejmowanych wspólnie działań oraz utrzymywanie relacji z klientami budując atmosferę współpracy i wspólnego osiągania sukcesów,
- ciągłe identyfikowanie i poszukiwanie możliwości rozwoju kanałów sprzedaży oraz aktywne wdrażanie strategii sprzedaży i standardów firmy u nowych klientów,
- przedstawianie innowacyjnych pomysłów i rozwiązań biznesowych na optymalizacje procesów sprzedaży produktów firmy.
Wymagania:- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
- dobra znajomość specyfiki funkcjonowania rynku FMCG oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- nastawienie na realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych oraz umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
- motywacja do rozwijania kompetencji sprzedażowych oraz ciągłego uczenia się,
- wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych oraz zdolności negocjacyjne, oraz zorientowanie na realizacje celów,
- prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).
Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
- duża swobodę w zarządzaniu sprzedażą na wyznaczonym terenie operacyjnym oraz codzienne wyzwania zawodowe dające realne możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
- niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
- kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. rozwoju rynku (branża napojów bezalkoholowych)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Obowiązki:podejmowanie działań sprzedażowych oraz zarządzanie obszarem sprzedaży, oraz poszerzanie sieci sprzedaży na powierzonym terenie operacyjnym,
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, poprzez skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych i sprzedażowych,
regularne przedstawianie klientom rezultatów podejmowanych wspólnie działań oraz utrzymywanie relacji z klientami budując atmosferę współpracy i wspólnego osiągania sukcesów,
ciągłe identyfikowanie i poszukiwanie możliwości rozwoju kanałów sprzedaży oraz aktywne wdrażanie strategii sprzedaży i standardów firmy u nowych klientów,
przedstawianie innowacyjnych pomysłów i rozwiązań biznesowych na optymalizacje procesów sprzedaży produktów firmy.
Wymagania:min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
dobra znajomość specyfiki funkcjonowania rynku FMCG oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
nastawienie na realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych oraz umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
motywacja do rozwijania kompetencji sprzedażowych oraz ciągłego uczenia się,
wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych oraz zdolności negocjacyjne, oraz zorientowanie na realizacje celów,
prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).
Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
duża swobodę w zarządzaniu sprzedażą na wyznaczonym terenie operacyjnym oraz codzienne wyzwania zawodowe dające realne możliwości rozwoju zawodowego,
konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.