zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:237938

Sales Team Leader (branża FMCG)

Numer referencyjny: a0t5800000FaoVbAAJ

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Sales Team Leader (branża FMCG)
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki:
  • zarządzanie i koordynowanie pracy podległego zespołu osób dla osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych,
  • stałe poszukiwanie nowych możliwości rozwoju poszerzania sieci sprzedaży i aktywne wspieranie w rozwoju rynku podległego zespołu,
  • bieżące monitorowanie wyników zespołu oraz wprowadzanie akcji naprawczych umożliwiających realizacje celów miesięcznych i rocznych,
  • budowanie relacji biznesowych z obecnymi oraz z potencjalnymi klientami firmy,
  • dbałość o indywidualny rozwój podwładnych poprzez wyznaczanie indywidualnych celów oraz kierunków rozwoju,
  • zarządzanie powierzonym mieniem firmy oraz kontrolowanie i monitorowanie wydatków zespołu na cele marketingowo-promocyjne, nadzorowanie i wspieranie zespołu w tworzeniu budżetów dla klientów,
  • współpraca z działem należności w zakresie ściągalności płatności.
Wymagania:
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
  • mile widziane umiejętności związane z zarządzenia zespołem,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych,
  • zdolności negocjacyjne oraz zorientowanie na realizacje celów,
  • prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
  • konkurencje wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
  • niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
  • codzienne wyzwania zawodowe oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
  • kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Sales Team Leader (branża FMCG)

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Obowiązki:zarządzanie i koordynowanie pracy podległego zespołu osób dla osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych,
stałe poszukiwanie nowych możliwości rozwoju poszerzania sieci sprzedaży i aktywne wspieranie w rozwoju rynku podległego zespołu,
bieżące monitorowanie wyników zespołu oraz wprowadzanie akcji naprawczych umożliwiających realizacje celów miesięcznych i rocznych,
budowanie relacji biznesowych z obecnymi oraz z potencjalnymi klientami firmy,
dbałość o indywidualny rozwój podwładnych poprzez wyznaczanie indywidualnych celów oraz kierunków rozwoju,
zarządzanie powierzonym mieniem firmy oraz kontrolowanie i monitorowanie wydatków zespołu na cele marketingowo-promocyjne, nadzorowanie i wspieranie zespołu w tworzeniu budżetów dla klientów,
współpraca z działem należności w zakresie ściągalności płatności.


Wymagania:min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
mile widziane umiejętności związane z zarządzenia zespołem,
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych,
zdolności negocjacyjne oraz zorientowanie na realizacje celów,
prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).


Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
konkurencje wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
codzienne wyzwania zawodowe oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama